ya hakkaten ben de ayn1 modday1m gecmis her zaman acidir ..eger gecmiste yasadiklarin guzelse of ulen ne guzel gunlerdi der aci duyarsin kotuyse de yaptiklarindan pismanlik duyar yine aci hissedersin .. ne yaparsan yap acidir yani ..
konusmak istersen msnde konusalim belki iyi olur???