-
evet yapilir yapiliyor da .. ustelik butun millet ayila bayila dinliyo sarkilar dillerden düsmüyor... boyle pc programlar1 var elinde oyle seyler olan varsa bi ismini soleyebilrmi? bakarsiniz biz de unlu oluruz...
-
sana sarhoşum demiştim dimi ?
-
sen değişik bi insansın baran.. ya çok ciddi olup sövüp sayıyosun, ya da iyice cıvıtıp alakasız şeyler yazıyosun.. bunun ortasını bulman dileğiyle..
-
baba bu vakitte baslanirmi ya????
-
yaşamak istediğin her şey daha önce yaşanmışsa, tüm hayallerin senden çok önce gerçekleşmişse başlanır, çok kötüyüm.
-
ne oldu ya? (konudan kopuyorz)
-
kopmayalım abi, sonra dile düşerim insanlarla uğraşırım.
tek bir şey var, asla ve asla dünü hatırlamayacaksın, hiçbir sebeple dünden bahsetmeyeceksin, dün ve geçmiş asla olmadı farzedeceksin yoksa dengesiz manyağın teki olursun ondan sonra aranır durursun o bana yardım etsin diye.
iyi muhabbetler..
-
lan sarhoş kafayla yazıyoruz da yarın utanmayalım sonra...
neyse ayşeyle temmuzda nişanımız var beklerim..
hadi öptüm, tekrardan iyi muhabbetler :D
-
ya hakkaten ben de ayn1 modday1m gecmis her zaman acidir ..eger gecmiste yasadiklarin guzelse of ulen ne guzel gunlerdi der aci duyarsin kotuyse de yaptiklarindan pismanlik duyar yine aci hissedersin .. ne yaparsan yap acidir yani ..
konusmak istersen msnde konusalim belki iyi olur???
-
cc_baran belki bana düşmez ama arkadaşlarınla paylaş derdin neyse... Azalır emin ol :)