Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Hiçbir Müzik Aleti Kullanmadan Müzik Yapilir mi?

  • ordabiyerde • 6 Temmuz 2005 20:40 • #476636
    evet yapilir yapiliyor da .. ustelik butun millet ayila bayila dinliyo sarkilar dillerden düsmüyor... boyle pc programlar1 var elinde oyle seyler olan varsa bi ismini soleyebilrmi? bakarsiniz biz de unlu oluruz...
  • cc_baran • 6 Temmuz 2005 20:45 • #476642
    sana sarhoşum demiştim dimi ?
  • bigbooots • 6 Temmuz 2005 20:50 • #476650
    sen değişik bi insansın baran.. ya çok ciddi olup sövüp sayıyosun, ya da iyice cıvıtıp alakasız şeyler yazıyosun.. bunun ortasını bulman dileğiyle..
  • ordabiyerde • 6 Temmuz 2005 20:53 • #476652
    baba bu vakitte baslanirmi ya????
  • cc_baran • 6 Temmuz 2005 21:03 • #476664
    yaşamak istediğin her şey daha önce yaşanmışsa, tüm hayallerin senden çok önce gerçekleşmişse başlanır, çok kötüyüm.
  • ordabiyerde • 6 Temmuz 2005 21:06 • #476668
    ne oldu ya? (konudan kopuyorz)
  • cc_baran • 6 Temmuz 2005 21:09 • #476670
    kopmayalım abi, sonra dile düşerim insanlarla uğraşırım.

    tek bir şey var, asla ve asla dünü hatırlamayacaksın, hiçbir sebeple dünden bahsetmeyeceksin, dün ve geçmiş asla olmadı farzedeceksin yoksa dengesiz manyağın teki olursun ondan sonra aranır durursun o bana yardım etsin diye.

    iyi muhabbetler..
  • cc_baran • 6 Temmuz 2005 21:12 • #476671
    lan sarhoş kafayla yazıyoruz da yarın utanmayalım sonra...
    neyse ayşeyle temmuzda nişanımız var beklerim..

    hadi öptüm, tekrardan iyi muhabbetler :D
  • ordabiyerde • 6 Temmuz 2005 21:13 • #476672
    ya hakkaten ben de ayn1 modday1m gecmis her zaman acidir ..eger gecmiste yasadiklarin guzelse of ulen ne guzel gunlerdi der aci duyarsin kotuyse de yaptiklarindan pismanlik duyar yine aci hissedersin .. ne yaparsan yap acidir yani ..

    konusmak istersen msnde konusalim belki iyi olur???
  • likablegirl • 6 Temmuz 2005 21:14 • #476673
    cc_baran belki bana düşmez ama arkadaşlarınla paylaş derdin neyse... Azalır emin ol :)