Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Hiçbir Müzik Aleti Kullanmadan Müzik Yapilir mi?

  • cc_baran • 6 Temmuz 2005 21:29 • #476678
    geçmişe bi özlem duyduğum yok, kendi geçmişimle ilgilenmiyorum bile.

    abi başlarsam susmam, sonra küllüğe üflerim her yer kül olur, siparişim gelmez marketi arar söverim, telefonun şarjı bitiyodur öter lavaboya koyarım, bu böyle sürer de gider..
    arkadaşlarım arttırıyo...
    arada bi buraya böyle yazmak hoşuma gidiyo, birileri cevap verince daha çok hoşuma gidiyo.

    siparişlerim geldi bu sefer kaçtım.
  • bigbooots • 6 Temmuz 2005 21:31 • #476680
    böyle işte!! insan içince dile geliyo, biraz da duygusallaşıyo.. güzel len ben de mi içsem şimdi..
  • dexter_holland • 6 Temmuz 2005 21:46 • #476686
    Evet, tıpkı kutsal kitabımızda yazdığı gibi; içelim güzelleşelim.
  • death_glory • 6 Temmuz 2005 21:48 • #476688
    aaa baran ayşeyle nişanlanıyo musunuz harbiden? canlarım beniiiim ya abi ciddi misin? e ozaman şöyle güzel bi ilan verelim garaja... bunu kutlamak lazım en harbisinden :)
  • venom • 7 Temmuz 2005 00:19 • #476728
    anlıyoruz ki içerek hiçbir alet kullanmadan müzük yapılıyomuş
  • ordabiyerde • 9 Temmuz 2005 17:07 • #477295
    hakketen yaa.... :)))ne yaptınız abi topic yalan oldu
  • 3gen • 11 Temmuz 2005 04:47 • #477590
    Venom kesinlikle katılıyorum sana! Bu ne ya arabesk yaptınız dakkada! Program kullanmak da estrumana girer bir yerde.Bu topic için tek bi cevabım var. Arkadaşlar Sertap Erener'in danimarkalı grupla (grubun adı şu anda aklımda değil) zor kadın şarkısını hatırlayın!
  • erbil • 11 Temmuz 2005 12:18 • #477609
    o şarkıda kullanılan müzik aleti insan vücudu değil mi? yani herhangi "bişeyi" müzik yapmak için kullandığın anda "o şey" müzik aleti olmuyo mu?
    benim hiç müzik aleti kullanılmadan yapılmış olan bildiğim tek eser john cage' in "4'33''" (dört dakika otuzüç saniye) eseri. dinlemediyseniz, mutlaka dinleyin derim. bir kez de olsa:)
  • ordabiyerde • 12 Temmuz 2005 20:19 • #477889
    ya o grubun ismi voicemale de ben programdan bahsetmiştimmm
  • Affedilmeyen • 12 Temmuz 2005 22:10 • #477906
    uzun hava bozlak felanda denilebilir aletsiz müzik dersen.

    o adamların adı böğüren herifler di