geçmişe bi özlem duyduğum yok, kendi geçmişimle ilgilenmiyorum bile.
abi başlarsam susmam, sonra küllüğe üflerim her yer kül olur, siparişim gelmez marketi arar söverim, telefonun şarjı bitiyodur öter lavaboya koyarım, bu böyle sürer de gider..
arkadaşlarım arttırıyo...
arada bi buraya böyle yazmak hoşuma gidiyo, birileri cevap verince daha çok hoşuma gidiyo.