Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Hiçbir Müzik Aleti Kullanmadan Müzik Yapilir mi?

  • 3gen • 11 Temmuz 2005 04:47 • #477590
    Venom kesinlikle katılıyorum sana! Bu ne ya arabesk yaptınız dakkada! Program kullanmak da estrumana girer bir yerde.Bu topic için tek bi cevabım var. Arkadaşlar Sertap Erener'in danimarkalı grupla (grubun adı şu anda aklımda değil) zor kadın şarkısını hatırlayın!
Bu konunun tüm mesajları