Venom kesinlikle katılıyorum sana! Bu ne ya arabesk yaptınız dakkada! Program kullanmak da estrumana girer bir yerde.Bu topic için tek bi cevabım var. Arkadaşlar Sertap Erener'in danimarkalı grupla (grubun adı şu anda aklımda değil) zor kadın şarkısını hatırlayın!