arkadaşım bir beastie boys parçası dinleyip gaza gelmişin herşeye fon yapmışın. Sonra da müzik tarzı sayılamayacak rap ile hayat tarzı olan rock' karşılaştırmaya kalkışıyosun. Gereksiz bir başlık, git kendi festivalini yap o zaman, ceza'yı çagır, eminem'i çagır saga sola küfredin sabaha kadar. Çadırda da kalırsınız hem.
Santiago ramon'a giden fon müziği:
DEEP PURPLE - Highway Star