Olmasın arkadaşım...Ona kimse karışamaz..Hİç kimsenin insanların ne dinlediğine kaışamayacağı gibi...Ayrıca gerçekten böyle düşünüyor musunuz ya?Enteresan bir olay...Bu düşünceyi neye dayandırdığınızı anlamıyorum...Benim çocuğum müzik dinlemesin de ibne olsun...Komiksiniz..İnşallah başınmıza gelmez,eminim o zaman bu saırları hatırlarsın ve keşke çocuğum hip hop çı olsun dersin...Ben hala hip hop çı, rap çi,rockçı olmadığımı söylüyorum..Ama hepsini dinliyorum..Bilmem anlatabildim mi....