helal olsun abi...yav ibnelerin müziğinde kalite yok emek yok hiç bişey yok...ne bu ya ibne ceza ve yanındaki soysuz ayıcık rockerlere laf atıyolar.ya adamların ne dediğini anlayamıyorum.müzik mi o???ben gitarda hız yapmak için bi taraflarımdan ter geldiğini bilirim.bu ibneler ne yapıyo???kafa kopter.ya bırakın ya...cıstak cıstak müzikle bi yere varamazssınz.özentiler.ya topuna gıcığım bunların.nefret ediyorum.o ceza hele ya...sevimsiz yaratık.allah topunun belasını versin...