Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

neden hep gündemde rock var!hip hop ve rap nerede?

  • love guitar • 18 Aralık 2005 19:21 • #490499
    helal olsun abi...yav ibnelerin müziğinde kalite yok emek yok hiç bişey yok...ne bu ya ibne ceza ve yanındaki soysuz ayıcık rockerlere laf atıyolar.ya adamların ne dediğini anlayamıyorum.müzik mi o???ben gitarda hız yapmak için bi taraflarımdan ter geldiğini bilirim.bu ibneler ne yapıyo???kafa kopter.ya bırakın ya...cıstak cıstak müzikle bi yere varamazssınz.özentiler.ya topuna gıcığım bunların.nefret ediyorum.o ceza hele ya...sevimsiz yaratık.allah topunun belasını versin...
  • EdiP • 19 Aralık 2005 09:53 • #490520
    garaj rap ten nefret edenler birimi mi?

    man_on_fire +1

    insanların müzik türlerine karşı bu kadar kin duymalarına anlam veremiyorum. Her ortamda müzik evrenseldir diyip sonra da yok bilmemne kötüdür, o kaka bu süper demek çok mantıklı birşey değil. Tamam sevmeyebilirsin ama bu o müziğin "kaka" olduğunu göstermez. Mesela Dream Theater süper müzik yapar ama ben sevmem. Umarım kendimi açıkça ifade edebilmişimdir...
  • deathmoon • 19 Aralık 2005 11:01 • #490521
    garaj rap ten nefret edenler birimi mi?

    valla kimse kimseyi ne dinlediği konusunda eleştiremez..önlerine fırsat geliyosa onlarda festival yapsın kimse kimseye de karışmasın ama ilgi o müziği dinleyen kitleye bağlı.ben mesela rap bir festival olsun da rapçilerde yararlansın diye hayatta bir çaba sarfetmem aynı şekilde rapçiler de metal bi festival için destek vermesin..yani herkes kendi yağında kavrulsun..artık bu konuda fazla uzamasın...
  • rocker_ben • 20 Aralık 2005 14:26 • #490551
    rock ve rap aynı şey sayılmaz ama kardeş müzik olduğu doğru.Böyle bi ayrım bencede olamaz ayrıca hip hop müzikde var.Dinlemezseniz rap ve hip hop müziğin olduğunu bilemezsiniz.......
  • temperamental • 21 Aralık 2005 11:15 • #490580
    garaj rap ten nefret edenler birimi mi?

    abi adamlar ona buna küfrediyo müzik yok tek başlarına bişi yapamıyolar ondan yok rap fest leri

    adamların eğlencesi bile freestyler sahneye çıkıyo iki hip çi birbirlerine sövüyo : p

    ama metal ve rock öyle değil bir metalci başka bir grubu dinlemeye gidiyo ve aslanlar gibi kafa sallıyo grubu destekliyo

    o yüzden garajda birbirini destekleyenler var herzaman... rapçiler olsa küfür ederler birbirlerine, sonra siteye bidaha gelmezler sonuç garajda rapçi yok, bence gerek de yok : p

    metal brothers
  • -Hatebreeder- • 21 Aralık 2005 18:18 • #490623
    e çüş
    şu anda rock un pop tan sonra en ön planda olduğu tek memleket türkiye be
    tüm dünya rap yapıyo sen uyu. rock festivali kalmadı doru düzgün

    haa alternatif rock başka tabi ondan bahsetmiyorum ben onlar da aldı başını gitti

    bırak ta türkiyede rock yapılsın a.q.
  • _LiLaC_ • 22 Aralık 2005 10:28 • #490642
    rock daha çok dinleniyor bence tamamen bundan dolayı türkiye rap e ben ne kadar sewsemde alışık değil bir de sadece belli kesimlere özgü olduğunu düşünenler var.ama gerçekten de bi rap,hip hop festivali olsa belki bu tarza ilgiyi arttırır.hoş zaten sessiz bir kitle var bu müziğe ilgi duyan.umarım birileri en kısa zamanda bu istek ve arzuyu fark ederler:)
  • eserocker • 22 Aralık 2005 10:44 • #490643
    garaj rap ten nefret edenler birimi mi?

    sen bir salaksın
  • grungeforever • 9 Ocak 2006 18:30 • #491521
    Metrosexüel ne?:)
    Rock gibi bi şey mi?
  • the_TW_named • 9 Ocak 2006 19:52 • #491530
    metallica - disposable heros
    dinle sonra ahkam kes



    --------tweeder--------