insanların müzik türlerine karşı bu kadar kin duymalarına anlam veremiyorum. Her ortamda müzik evrenseldir diyip sonra da yok bilmemne kötüdür, o kaka bu süper demek çok mantıklı birşey değil. Tamam sevmeyebilirsin ama bu o müziğin "kaka" olduğunu göstermez. Mesela Dream Theater süper müzik yapar ama ben sevmem. Umarım kendimi açıkça ifade edebilmişimdir...