Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

neden hep gündemde rock var!hip hop ve rap nerede?

  • bluejnskaan • 9 Temmuz 2005 23:19 • #477358
    her cümlene katıldım ama şu kısım saçma geldi...

    'ayrıca bir şeyci (metalci,repçi,otçu,bokçu) olan insanlardan tiksiniyorum,uzak duruyorum''

    sen arabesk mi takılıyosun? merak ettim
  • sauron • 27 Kasım 2005 19:05 • #489545
    çok basit
    ROCK=İYİ.
    RAP=KÖTÜ.
    :)))))))))))
  • smellslikekurt • 27 Kasım 2005 19:42 • #489551
    aaaaa.qqqqq
  • amele_davulcu • 27 Kasım 2005 20:03 • #489554
    MÜZİK dediğimiz şeyin festivalı olur da ondan!!!
  • mkcervy • 5 Aralık 2005 22:27 • #489833
    sebebi basit, rockta birlik vardır, rap te var mı bilmiyorum...
    En basit örneği;
    pogo yaparken bile hiç tanımadığın insanla temasın oluyo, birlik oluyosun... Rap te böyle durumlar var mı bilmiyorum...

    :)))) gülesim yoktu hiç....bu ne biçim yorum beaaa
  • hendrix_18 • 7 Aralık 2005 11:02 • #489921
    nerde olcak copte:))) hıp hop ne lan!!! muzıkmı hahahahah
  • anaemics • 8 Aralık 2005 13:00 • #489939
    yürü be hendrix hehe abicim soruya bak.. ulan rock istanbul da bile ceza çıkıp festivalin içine ediyor sen gelmişin neden rap fest yok diyon.. başlıycam rap ine de sana da 4 senelik lise hayatım raper döverek geçti sence taviz veririmiyim böyle heriflere.. siz gidin cıvıl cıvıl giyinin hoppidi hoppidi hoplayın yerde dönün hahahaha.. kim açmış olm bu forum topiğini.. hem smells like kurt e bulaşmayın dağıtırım he..
  • thriller • 8 Aralık 2005 14:54 • #489940
    Bir SAGOPA KAJMER konserine gidilir.
  • blakmores_n • 8 Aralık 2005 23:48 • #489958
    Ya kim nederse desin. Senin sorunun cevabı şu. Rap müzik artık ayaklar altına alınmış da ondan. Eğer rap i sevenler sahip çıksaydı durum böyle olmazdı ama çıkmadınız. Bugün en basitinden bir sokak serserisi bile rap dinliyor, ya da söylemeye çalışıyor sebebi ise lanet olası TİKY lerin rap müziği sevmeleri. Her önüne gelen "rap dinleyerek manita yapılır" gibi salkç bi ibareye kaptırmış kendini... İşte bu yüzden yapılmıyor, zamanında ayaklar altına alınmasına göz yumduğunuz için...

    Ayrıca rap müzik ses gerektirmiyoda konuşmayı bilen her insan söyleyebilr bunu ve rap çilerin işi medya önünde olmamalı şu anda türkiyede rap i para değilde sevdiği için yapan kaç kişi kaldıki doğru dürüst...
  • jubei • 9 Aralık 2005 05:36 • #489962
    bu foruma giden fon müziği: VNV Nation - Forsaken ve Apoptygma Berzerk - Electronic Warfare

    biriniz rap ister biriniz rock ister..ben de EBM,Darkwave,Futurepop,Electrogoth istiyorum..Apoptygma Berzerk Türkiye'ye gelsin..