Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Bence burağın athenayla bi kastte çalması grubu dağıldı anlamına gelmez

  • calista • 17 Temmuz 2005 06:57 • #478531
    dağıldı dağılcak değil dağıldı ben size şöyle diyeyim hep kurbandan bash ederken bir konserlerinden veya birşeyleinden bash ederken hep şunu sölerdik:
    yok denizi seviyorum yok burak gürpınar sahnede mükemmel kerem acayip bas çalıyo özgür kendi halinde biri .......gördünüzmü işte sorun bu ve piyasaymış(onlar bundan rahatsız oldular ve sağlam birilerini yanında çalmak istediler)ama kurban şunu hiç farketmemiş ben şunu diyim size aslında kendileride artık sağlam bir gruptu onlarında kitlesi vardı
    bence kurban sevenlerine ayıp etti
Bu konunun tüm mesajları