Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Bence burağın athenayla bi kastte çalması grubu dağıldı anlamına gelmez

  • Emrealpay • 9 Temmuz 2005 17:12 • #477299
    Kurban biraz zor dağılır.Ya da şöyle söyliyeyim lütfen dağılmayın.
  • josf_in • 9 Temmuz 2005 17:40 • #477305
    bu bir konu mu?????
  • Emrealpay • 9 Temmuz 2005 21:19 • #477331
    hayır sadece herkes dağıldı dağılacak diyordu biraz cevap olsun dedim içinizden buna eş değer bişey geçiyorsa yazın
  • calista • 17 Temmuz 2005 06:57 • #478531
    dağıldı dağılcak değil dağıldı ben size şöyle diyeyim hep kurbandan bash ederken bir konserlerinden veya birşeyleinden bash ederken hep şunu sölerdik:
    yok denizi seviyorum yok burak gürpınar sahnede mükemmel kerem acayip bas çalıyo özgür kendi halinde biri .......gördünüzmü işte sorun bu ve piyasaymış(onlar bundan rahatsız oldular ve sağlam birilerini yanında çalmak istediler)ama kurban şunu hiç farketmemiş ben şunu diyim size aslında kendileride artık sağlam bir gruptu onlarında kitlesi vardı
    bence kurban sevenlerine ayıp etti
  • s1n3m_15buçuk • 17 Temmuz 2005 14:21 • #478552
    ne kadar büyük bi olay onlar sevenlerini takmamış siz niye onları takıyosunuz ki =/
  • s1n3m_15buçuk • 17 Temmuz 2005 14:21 • #478553
    ne kadar büyük bi olay onlar sevenlerini takmamış siz niye onları takıyosunuz ki =/
  • s1n3m_15buçuk • 17 Temmuz 2005 14:21 • #478554
    ne kadar büyük bi olay onlar sevenlerini takmamış siz niye onları takıyosunuz ki =/
  • s1n3m_15buçuk • 17 Temmuz 2005 14:21 • #478555
    ne kadar büyük bi olay onlar sevenlerini takmamış siz niye onları takıyosunuz ki =/
  • s1n3m_15buçuk • 17 Temmuz 2005 14:21 • #478556
    ne kadar büyük bi olay onlar sevenlerini takmamış siz niye onları takıyosunuz ki =/
  • -TeUFeL- • 18 Temmuz 2005 19:16 • #478675
    ulan athenayla çalacağına gitsin sokakta teneke çalsın.duyduğum ilk günden beri idolümdü ve hala öyle ama athenayla çalması beni paramparça ediyor.kurban dağılsada yeniden birleşek ne kerem abi demir demirkanla takılabilir,ne denizin kaprisi biri çekebilir ne burak athena tosbağalarıyla takılır.öbür elemanda zaten herkesle çalıyor oda geri gelir.athena mı,ya ben hiç alışamadım onlara ama burak'ın orda çalması kötü olur ama athenaya saygı duyarım dinleyen kitlesinden dolayı yoksa bana göre adam değiller.