-
Kurban biraz zor dağılır.Ya da şöyle söyliyeyim lütfen dağılmayın.
-
bu bir konu mu?????
-
hayır sadece herkes dağıldı dağılacak diyordu biraz cevap olsun dedim içinizden buna eş değer bişey geçiyorsa yazın
-
dağıldı dağılcak değil dağıldı ben size şöyle diyeyim hep kurbandan bash ederken bir konserlerinden veya birşeyleinden bash ederken hep şunu sölerdik:
yok denizi seviyorum yok burak gürpınar sahnede mükemmel kerem acayip bas çalıyo özgür kendi halinde biri .......gördünüzmü işte sorun bu ve piyasaymış(onlar bundan rahatsız oldular ve sağlam birilerini yanında çalmak istediler)ama kurban şunu hiç farketmemiş ben şunu diyim size aslında kendileride artık sağlam bir gruptu onlarında kitlesi vardı
bence kurban sevenlerine ayıp etti
-
ne kadar büyük bi olay onlar sevenlerini takmamış siz niye onları takıyosunuz ki =/
-
ne kadar büyük bi olay onlar sevenlerini takmamış siz niye onları takıyosunuz ki =/
-
ne kadar büyük bi olay onlar sevenlerini takmamış siz niye onları takıyosunuz ki =/
-
ne kadar büyük bi olay onlar sevenlerini takmamış siz niye onları takıyosunuz ki =/
-
ne kadar büyük bi olay onlar sevenlerini takmamış siz niye onları takıyosunuz ki =/
-
ulan athenayla çalacağına gitsin sokakta teneke çalsın.duyduğum ilk günden beri idolümdü ve hala öyle ama athenayla çalması beni paramparça ediyor.kurban dağılsada yeniden birleşek ne kerem abi demir demirkanla takılabilir,ne denizin kaprisi biri çekebilir ne burak athena tosbağalarıyla takılır.öbür elemanda zaten herkesle çalıyor oda geri gelir.athena mı,ya ben hiç alışamadım onlara ama burak'ın orda çalması kötü olur ama athenaya saygı duyarım dinleyen kitlesinden dolayı yoksa bana göre adam değiller.