Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Bence burağın athenayla bi kastte çalması grubu dağıldı anlamına gelmez

  • -TeUFeL- • 18 Temmuz 2005 19:16 • #478675
    ulan athenayla çalacağına gitsin sokakta teneke çalsın.duyduğum ilk günden beri idolümdü ve hala öyle ama athenayla çalması beni paramparça ediyor.kurban dağılsada yeniden birleşek ne kerem abi demir demirkanla takılabilir,ne denizin kaprisi biri çekebilir ne burak athena tosbağalarıyla takılır.öbür elemanda zaten herkesle çalıyor oda geri gelir.athena mı,ya ben hiç alışamadım onlara ama burak'ın orda çalması kötü olur ama athenaya saygı duyarım dinleyen kitlesinden dolayı yoksa bana göre adam değiller.
Bu konunun tüm mesajları