Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

YardımlasaRock - İnsan ve Müzik Adına Eylemlerimiz Sürecek..!

  • GaRaJ Arabası • 23 Temmuz 2005 00:52 • #479202
    Arkadaşlar,

    Boş duranı Allah sevmez, biz de YardımlasaRock olarak boş durmayacağız. 30 Temmuz C.tesi Taksim de ensturmanını kapan gelecek, çalacağız, eğleneceğiz, para toplayacağız. Toplanan tüm paraları LÖSEV e yatıracağız.

    Yan flüt çalan arkadaş lazım yoksa melodik soloları ağzımızdan çıkaracaz :) keman çalan bulursak yemin ediyorum çok iyi bir şekilde ses yaparız ve iyi para toplarız. Şimdiden yazıyorum halk parçaları çalacaz,

    Örneğin telli turna yı çalarken ve söylerken çok eğleneceğiz :) Buradan özellikle gitarist arkadaşlara sesleniyorum taksim hatunlarına karizma yapmak için geliyosanız gelmeyin :p Şaka bi yana da gereken hassasiyeti göstereceğinizi umuyoruz...

    Eee kim geliyor benle?


    www.yardimlasarock.org
Bu konunun tüm mesajları