Arkadaşlar,
Boş duranı Allah sevmez, biz de YardımlasaRock olarak boş durmayacağız. 30 Temmuz C.tesi Taksim de ensturmanını kapan gelecek, çalacağız, eğleneceğiz, para toplayacağız. Toplanan tüm paraları LÖSEV e yatıracağız.
Yan flüt çalan arkadaş lazım yoksa melodik soloları ağzımızdan çıkaracaz :) keman çalan bulursak yemin ediyorum çok iyi bir şekilde ses yaparız ve iyi para toplarız. Şimdiden yazıyorum halk parçaları çalacaz,
Örneğin telli turna yı çalarken ve söylerken çok eğleneceğiz :) Buradan özellikle gitarist arkadaşlara sesleniyorum taksim hatunlarına karizma yapmak için geliyosanız gelmeyin :p Şaka bi yana da gereken hassasiyeti göstereceğinizi umuyoruz...
Eee kim geliyor benle?
www.yardimlasarock.org