Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

YardımlasaRock - İnsan ve Müzik Adına Eylemlerimiz Sürecek..!

  • GaRaJ Arabası • 23 Temmuz 2005 00:52 • #479202
    Arkadaşlar,

    Boş duranı Allah sevmez, biz de YardımlasaRock olarak boş durmayacağız. 30 Temmuz C.tesi Taksim de ensturmanını kapan gelecek, çalacağız, eğleneceğiz, para toplayacağız. Toplanan tüm paraları LÖSEV e yatıracağız.

    Yan flüt çalan arkadaş lazım yoksa melodik soloları ağzımızdan çıkaracaz :) keman çalan bulursak yemin ediyorum çok iyi bir şekilde ses yaparız ve iyi para toplarız. Şimdiden yazıyorum halk parçaları çalacaz,

    Örneğin telli turna yı çalarken ve söylerken çok eğleneceğiz :) Buradan özellikle gitarist arkadaşlara sesleniyorum taksim hatunlarına karizma yapmak için geliyosanız gelmeyin :p Şaka bi yana da gereken hassasiyeti göstereceğinizi umuyoruz...

    Eee kim geliyor benle?


    www.yardimlasarock.org
  • Infusion • 23 Temmuz 2005 00:55 • #479203
    Burdan kalkıp gelmek zor ama.. Elimden geleni yaparım..
  • Affedilmeyen • 23 Temmuz 2005 01:21 • #479204
    haaala ;
    ben ben ben ben ben ben ben ben ben ben ben ben ben ben ben ben :))
  • GaRaJ Arabası • 24 Temmuz 2005 14:51 • #479331
    Hadi arkadaşlar kolonideki gibi gaz versenize?! Yazsanıza biz geliriz bir yaparız biz ederiz diye?! Herkes birşeyler yapıyor valla sağolun varolun... Buraya mesaj yazan arkadaşlarıma ve ayrıca özelden mesaj atan ve Ankara dan taa Taksime gelmek için can atan BasSLoveR dostuma teşekkür ederim. Daha çok şey yazmak isterim ama duygu sömürüsü gibi anlaşılmasın diye yazmıyorum...


    www.yardimlasarock.org