Hadi arkadaşlar kolonideki gibi gaz versenize?! Yazsanıza biz geliriz bir yaparız biz ederiz diye?! Herkes birşeyler yapıyor valla sağolun varolun... Buraya mesaj yazan arkadaşlarıma ve ayrıca özelden mesaj atan ve Ankara dan taa Taksime gelmek için can atan BasSLoveR dostuma teşekkür ederim. Daha çok şey yazmak isterim ama duygu sömürüsü gibi anlaşılmasın diye yazmıyorum...
www.yardimlasarock.org