ya sadece kötü deyip geçmek kolay lütfen biraz daha duyarlı olun türk rock.inin gelişmesi açısından ve müzik yapısı olarak direc-t bence farklı bir yerde duruyor son albümü dinledim ilk albümle göre sözler ve müzik açısından daha olgun bir albüm ama ilk albümdeki gibi 'hasret' 'ama Sen varsın' gibi eğlenceli şarkı olarak bi tek rambo şarkısı var bence zamanla daha çok sevilcek bir grup direc-t umarım yollarına dağılmadan devam ederler