Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Direc-tin yeni albümü ve klibi nasıl olmuş??

  • JAMES BOND • 23 Temmuz 2005 12:47 • #479226
    bence eskisine oranla daha kötü olmuş..


    minik şoven..
  • fk • 23 Temmuz 2005 14:48 • #479236
    kötü
  • nick_mick_yok • 23 Temmuz 2005 16:38 • #479246
    ya sadece kötü deyip geçmek kolay lütfen biraz daha duyarlı olun türk rock.inin gelişmesi açısından ve müzik yapısı olarak direc-t bence farklı bir yerde duruyor son albümü dinledim ilk albümle göre sözler ve müzik açısından daha olgun bir albüm ama ilk albümdeki gibi 'hasret' 'ama Sen varsın' gibi eğlenceli şarkı olarak bi tek rambo şarkısı var bence zamanla daha çok sevilcek bir grup direc-t umarım yollarına dağılmadan devam ederler
  • direc_t---caso • 29 Temmuz 2005 19:07 • #479931
    bi öneri ---> direc-t eski demolar
  • calista • 30 Temmuz 2005 14:08 • #479990
    bence albümleri manyak şerkıları falan ama klibini pek fazla beğenmedim ben hiç oturmamış sanki ama bi direc-t fani olarak albümlerine bayıldım
  • B-E-A-T-L-E-S • 30 Temmuz 2005 15:20 • #479992
    hoş olabilir tabe
  • B-E-A-T-L-E-S • 30 Temmuz 2005 15:22 • #479994
    haklısın dostum dırec-t cok kaliteli bi grup onu dinlemek icin illa bi rock müzik tutkunu olman gerekmiyo!bizzat denedim grdm babaanneme dinlettm güzel dedi ha!
  • _betrola_ • 30 Temmuz 2005 19:30 • #480016
    ben de begendim rock müzik adına güzel şeyler yapmış..
  • steveexvai • 30 Temmuz 2005 22:37 • #480038
    yapmayın hocam sahip çıkalım fena değil çocuklar..ilk albüm gibi değil tabi ki.. deniz yılmaz olmadan bu kadar olur:)
  • rickenbacker • 30 Temmuz 2005 23:17 • #480044
    ben ilk albümlerini daha çok sevdiydim. ama böyle düşünmemizin sebebi ilk albümden sonra daha büyük ve daha iyi şeyler beklememiz olabilir