-
bence eskisine oranla daha kötü olmuş..
minik şoven..
-
kötü
-
ya sadece kötü deyip geçmek kolay lütfen biraz daha duyarlı olun türk rock.inin gelişmesi açısından ve müzik yapısı olarak direc-t bence farklı bir yerde duruyor son albümü dinledim ilk albümle göre sözler ve müzik açısından daha olgun bir albüm ama ilk albümdeki gibi 'hasret' 'ama Sen varsın' gibi eğlenceli şarkı olarak bi tek rambo şarkısı var bence zamanla daha çok sevilcek bir grup direc-t umarım yollarına dağılmadan devam ederler
-
bi öneri ---> direc-t eski demolar
-
bence albümleri manyak şerkıları falan ama klibini pek fazla beğenmedim ben hiç oturmamış sanki ama bi direc-t fani olarak albümlerine bayıldım
-
hoş olabilir tabe
-
haklısın dostum dırec-t cok kaliteli bi grup onu dinlemek icin illa bi rock müzik tutkunu olman gerekmiyo!bizzat denedim grdm babaanneme dinlettm güzel dedi ha!
-
ben de begendim rock müzik adına güzel şeyler yapmış..
-
yapmayın hocam sahip çıkalım fena değil çocuklar..ilk albüm gibi değil tabi ki.. deniz yılmaz olmadan bu kadar olur:)
-
ben ilk albümlerini daha çok sevdiydim. ama böyle düşünmemizin sebebi ilk albümden sonra daha büyük ve daha iyi şeyler beklememiz olabilir