Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Direc-tin yeni albümü ve klibi nasıl olmuş??

  • rickenbacker • 30 Temmuz 2005 23:17 • #480044
    ben ilk albümlerini daha çok sevdiydim. ama böyle düşünmemizin sebebi ilk albümden sonra daha büyük ve daha iyi şeyler beklememiz olabilir
Bu konunun tüm mesajları