Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Direc-tin yeni albümü ve klibi nasıl olmuş??

  • calista • 30 Temmuz 2005 14:08 • #479990
    bence albümleri manyak şerkıları falan ama klibini pek fazla beğenmedim ben hiç oturmamış sanki ama bi direc-t fani olarak albümlerine bayıldım
Bu konunun tüm mesajları