çok iyi söylüyosunuz valla sevindim benim gibi düşünen bi kaç kişiyi görünce gerçi azınlıktayız şu anda ama bizim gibi düşünenler eminim çok daha fazladır...ayrıca gerçekten de müzik yapan gruplar SADECE müziklerini yaptıkları için bu kadar gündemde değiller boşverin ben onların piyasa olmamasında son derece mutluyum (bkn:OBJEKTİF)