Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Türkiye'de iyi gruplar olmasına rağmen özentilerde çok var

  • İsis • 25 Temmuz 2005 13:48 • #479492
    bu manga denen grup başta olmak üzere dejavu gibi gruplarda çok özenti bence niye kendi tarzlarıyla çıkmayıp başkalarının tarzlarını çalıyorlar.
  • ArchangeL666 • 25 Temmuz 2005 13:51 • #479493
    piyasa yapma, meşhur olma tutkusu, kitleleri dolandırma isteği... daha da sayabilirim istiyosan
  • poTin • 25 Temmuz 2005 14:59 • #479499
    iyi gruplar undergroundda kalmaya mahkumlar malesef ...çünkü kitleyi kral tv oluşturuyo malesef...
  • Metal milita • 25 Temmuz 2005 16:37 • #479502
    çok iyi söylüyosunuz valla sevindim benim gibi düşünen bi kaç kişiyi görünce gerçi azınlıktayız şu anda ama bizim gibi düşünenler eminim çok daha fazladır...ayrıca gerçekten de müzik yapan gruplar SADECE müziklerini yaptıkları için bu kadar gündemde değiller boşverin ben onların piyasa olmamasında son derece mutluyum (bkn:OBJEKTİF)
  • punklives • 25 Temmuz 2005 18:04 • #479519
    madem iyi gruplar olmasına rağmen özenti gruplarda var,,,bizde arkadaşlar iyi olanlarla yetinmeye çalışcaz...tabii şimdi iyi kavramı eğer kurban,duman,athena,mvö falan sa ben onlarada karşıyım bi bakıma yeni grupların önünü tıkıyorlar yeni çıkan gruplar hemen onlara benzetiliyor...tabi bu saydıklarım piyasa gruplar oldukları için böyle oluyor yeni çıkan gruplarda piyasa olmak için onları örnek alıyor...sonuçta iyi kavramı herkesin bilmediği gruplardır bence,punk olsun metal olsun underground gruplar her zaman daha iyidir...
  • pUnKeR • 25 Temmuz 2005 18:48 • #479520
    kurbanı bence milletin önünü tıkayan gruplar arasına katma, deniz yılmaz'ın amatör gruplara yaptığı yardımı kimse yapmıyor türkiyede..
  • dexter_holland • 25 Temmuz 2005 19:02 • #479521
    Çünkü plak şirketleri onlara öyle olmalarını söylüyor. Onlar da tarzlarını değiştirip dedikleriniyapıyorlar. Özgür bir ortam yok yani...
  • punklives • 25 Temmuz 2005 19:26 • #479524
    deniz in yardımlarını biliyorum ama genel anlamda söyledim zaten o saydıklarımın içinde sonuçta en iyisi bence kurban keşke hepsi onları örnek alsa...
  • ArchangeL666 • 25 Temmuz 2005 19:33 • #479525
    tamam da bu dediğinde de yine para hevesi var.. belki düşündüğün gibi değil diyeceksiniz ama insan müziğini yapmalı ve karşısındakini kendiyaptığı müzikle etkilemeli.. öyle birilerine özenerek oluşturduğu kitlesini dolandırarak değil
  • İsis • 25 Temmuz 2005 22:23 • #479534
    ama işte bizim millet özentileri dinliyor malasef ki.sokağa çık sor küçük çocuklara hepsi manga hastası.işte halimiz.