madem iyi gruplar olmasına rağmen özenti gruplarda var,,,bizde arkadaşlar iyi olanlarla yetinmeye çalışcaz...tabii şimdi iyi kavramı eğer kurban,duman,athena,mvö falan sa ben onlarada karşıyım bi bakıma yeni grupların önünü tıkıyorlar yeni çıkan gruplar hemen onlara benzetiliyor...tabi bu saydıklarım piyasa gruplar oldukları için böyle oluyor yeni çıkan gruplarda piyasa olmak için onları örnek alıyor...sonuçta iyi kavramı herkesin bilmediği gruplardır bence,punk olsun metal olsun underground gruplar her zaman daha iyidir...