sana bir de bikaç isim vermek isterim. dinlediğin zaman sana gerçekten klavuz olacaklardır. bi kere jimi (hendrix)den vazgeçme. eric clapton bluesun yaşayan efsanelerindendir. bb king tam bir blues müzesi gibidir. buddy guy , clerance gatemouth brown , chuck berry , miles davis(ne kadar jazz cı olsa da blues sever birinin hoşuna gider) , louis armstrong , ray charles ve blues un sevimli grubu blues brothers.
çok isim var unuttuğum ama sen zaten onlarla da karşılaşacaksın.
bir de her sene efes pilsen blues festivali yapılıyor. antalyaya geliyor mu bilmiyorum ama güneyde bi şehre gittiğinden eminim. takip etme fırsatın olursa kaçırmamanı öneririm.
harlem , new orleans ve memphis in müziğine bir hayran daha katıldığı için seviniyorum.
saygılar
koray