Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

blues konusunda bana klavuz olurmusunuz

  • UglyKidJoe • 31 Temmuz 2005 00:04 • #480045
    sana bi site önereyim. parçaları download edemiyorsun ama mp3 kalitesinde winamptan otomatik olarak dinliyorsun. www.soundclick.com hertürlü müziği burda bulabilirsin. ama sen blues bölümüne gir , chartlardan herhangi bir parçayı hi-fi olarak winampta dinleyebilirsin.
    herkese tavsiye ederim bu siteyi.
Bu konunun tüm mesajları