Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

blues konusunda bana klavuz olurmusunuz

  • ThErİoN • 31 Temmuz 2005 01:48 • #480048
    arkadaslar ben göremedim ama jeff beck de unutulmamali bana kalirsa...
    "the blues" serisinden de özellikle "red white and blues" hosuma gitmisti benim...
    bir de ares gibi paylasim programlarindan bulabilirsin sanirim, eric clapton,jeff beck ve jimmy page ortak çalismalari....mükemmel...!
Bu konunun tüm mesajları