Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

stairway to heaven'ı tersten çalarsanız ne olur?

  • ThErİoN • 30 Temmuz 2005 17:41 • #480006
    haberim var gerçi hiç tersten dinlemedim ama aynı konu bir süre önce metaltr forumlarında da baya tartışılmıştı, bilmiyorum dinlemedim hiç, denemek lazım

    satanist de olsalar umrumda değil açıkçası led zeppelin gibi bir gruptan bahsediyoruz sonuçta....!

    bu arada aynı şey özellikle jimmy page için de çok söylenir, bilenler bilir evinde mr.crowley'nin esyalarini bulundurmasi falan....
Bu konunun tüm mesajları