Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

stairway to heaven'ı tersten çalarsanız ne olur?

  • craSSa • 30 Temmuz 2005 21:15 • #480023
    Boş söylentiler. Kimse kasmaz "Öyle bir şarkı yapayım ki tersten çalınca satanik sözler çıksın" diye. Laf. Hatta alın bir tane de ben söyleyeyim. Dio'nun logosunu ters çevirip dikkatli baktığınızda Dio ne oluyor? Devil !!! James Dio ise bunun talihsiz bir rastlantıdan ibaret olduğunu söylemiş.
Bu konunun tüm mesajları