"ne kadar büyük bi ağaç..neredeyse 3 minare boyunda.."
hakaten ya :)))
o birşey mi saçma sapan ispatlar var , sanki o kanalı izleyen insanlar ateizme yönelmiş insanlar gibi , "işte görüyorsunuz ki denizanasının bu tutumu onun bir yaratıcısının olduğunu sergiliyor"
bakmayın siz samanyoluna filan onların gocunduğu çok acaip noktalar var...