Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

stairway to heaven'ı tersten çalarsanız ne olur?

  • grungeforever • 31 Temmuz 2005 15:49 • #480073
    nevaeh ot yawriats olur...
    tövbe tövbe...
    Adam tersten çalınınca da bi anlam ifade edebilen bi şarkı yapabiliyosa önünde eğilin.
Bu konunun tüm mesajları