Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

stairway to heaven'ı tersten çalarsanız ne olur?

  • grungeforever • 31 Temmuz 2005 16:27 • #480084
    Yeniden 70 ler diye bi dizi vardı ilk orda duymuştum bu geyiği.Led zeppelin plağı tersten çalınınca şeytanın sesi duyuluyomuş diye uşaklara rock dinletmiyolardı.
Bu konunun tüm mesajları