arkadaşlar bu başlığa yazılan cevapları okumadım ama şunları söylemeliyim ki heavy metal yıllarca suçlanıp dışlandı ve bu olay görüldüğü üzere hala sürüyor. yıllar önce zeppelin'den robert ya da jimmy'nin satanist olan aleister crowley(galiba yanlış yazdım ama idare edin artık...) ile olan yakın ilişkisi ledzeppelin'e satanist damgasını vurarak karalamak için iyi bir malzeme olmuştu ayrıca grubun bu karalamaları sallamayışı daha çok tepki almalarına neden oldu... stairway to heaven... bu kutsal bir şarkıdır... heavy metalin ilahisi olmuştur... sözlerinde de ''bir kadın bütün parlayanların altın olduğunu sanıyor...'' gibi bi şeyler vardı.... herneyse şarkı tersten okunduğunda başka bir dilde, şeytana övgüymüş... böyle bi saçmalık olabilirmi ya... madem ortada böyle bi tez var hadi biri ıspatlasın bakalım!