Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

stairway to heaven'ı tersten çalarsanız ne olur?

  • ner • 2 Ağustos 2005 20:17 • #480238
    arkadaşlar var böyle bişey. üçüncü verse de ya da dördüncü verse şarkıyı terse çevirirseniz(herhangi bir wave editöründe) sweet Satan, he gave me 666 gibi laflar duyabilirsiniz. he bu arada bu olayı taşağı için yaptıklarından kuşku duymuyordum, hoş varsınlar satanist olsunlar, kral adamlar. bi ara yazarım neereyi geri çevirmeniz gerektiğini. takmayın kafayı bunlara siz, erene destek verin, ehehehehe

    bu arada ben eren değilim, saniyede anca 2 milyar nota çalabiliyorum. pehehehehe. eren de satanistmiş ama, öyle yani.
Bu konunun tüm mesajları