arkadaşlar var böyle bişey. üçüncü verse de ya da dördüncü verse şarkıyı terse çevirirseniz(herhangi bir wave editöründe) sweet Satan, he gave me 666 gibi laflar duyabilirsiniz. he bu arada bu olayı taşağı için yaptıklarından kuşku duymuyordum, hoş varsınlar satanist olsunlar, kral adamlar. bi ara yazarım neereyi geri çevirmeniz gerektiğini. takmayın kafayı bunlara siz, erene destek verin, ehehehehe
bu arada ben eren değilim, saniyede anca 2 milyar nota çalabiliyorum. pehehehehe. eren de satanistmiş ama, öyle yani.