-
KESİN ZIRVALAMAYI DA BAKIN ŞURAYA!
"stairway to heaven" ı tersten çalarsanız "highway to hell"olur mohahahahahaha..:D
-
arkadaşlar var böyle bişey. üçüncü verse de ya da dördüncü verse şarkıyı terse çevirirseniz(herhangi bir wave editöründe) sweet Satan, he gave me 666 gibi laflar duyabilirsiniz. he bu arada bu olayı taşağı için yaptıklarından kuşku duymuyordum, hoş varsınlar satanist olsunlar, kral adamlar. bi ara yazarım neereyi geri çevirmeniz gerektiğini. takmayın kafayı bunlara siz, erene destek verin, ehehehehe
bu arada ben eren değilim, saniyede anca 2 milyar nota çalabiliyorum. pehehehehe. eren de satanistmiş ama, öyle yani.
-
sadece 3üncü ve 4üncü verse de diyil bütün şarkıda var hoş satanist olup olmamalırı beni bağlamaz led zeppelin led zeppelindir.. bütün şarkıyı .wav a çevirip sound recordırda reverseleyip bi de googledan full ters liriklerini bulup dinlerseniz görürsünüz..hoş inana tabii.. şansa da olmuş olabilir rastlantı filan ama zor gibi görünüyor
-
-
ya ben başta konuyu açarken de bi yorum yapmadığımı, sadece ilginç geldiği için açtığımı söylemiştim, sonradan biraz baktım netten, bu şekilde başka şarkılar da varmış, britney spears vs. şimdi böyle olunca inanası gelmiyor insanın, asparagas haber değil mi, bi tane çıkınca aynısından sürüyle yapıyolar, tersten çalmışlardır şarkıyı üzerine eklemişlerdir, bir nevi fotoğraftaki manüplasyon ya da fake olaylarına benziyor işte.. böyle düşününce sadece komik bir olay..
ha adam uğraşmış, şarkıyı tersten çalınca da bi anlam ifade etsin diye kasmışsa -ki çok zor bu- o da ayrı bişey.
her iki koşulda da, bu konu baştan aşşa gereksiz bi konu. şarkı zaten güzel. led zeppelin de rock tarihinde önemli yeri olan bir grup. bunların hepsi de ya satanizme takmış olanlar, ya rock - heavy metali karalamaya çalışanlar, ya da asparagas haberciler tarafından yapılmış şeyler. yani gülüp geçilmekten başka bişey yapmaya gerek yok. çıkıp böyle bi adama zaten led zeppelin'i savunmanın anlamı da yok, adam zaten anlamaz..
dediğim gibi ben sadece bütün bunlara rağmen ilginç olduğu için açmıştım konuyu. neyse bi daha da açmicam böyle geyik konu.
saygılar
-
arapçadan kalma alışkanlık herhalde...
-
abi hakkaten ilginç bişey. doğrumudur, bu herifler satanistmidir diye kafa yormam. neyse ne. benim gözümde stairway to heaven dünyada şu ana kadar yapılmış en iyi şarkılardan biridir. ha eğer adamlar bu kadar iyi bi şarkı yapıp bi de tersinden anlam çıkarabiliyorlarsa helal olsun valla.