ya ben başta konuyu açarken de bi yorum yapmadığımı, sadece ilginç geldiği için açtığımı söylemiştim, sonradan biraz baktım netten, bu şekilde başka şarkılar da varmış, britney spears vs. şimdi böyle olunca inanası gelmiyor insanın, asparagas haber değil mi, bi tane çıkınca aynısından sürüyle yapıyolar, tersten çalmışlardır şarkıyı üzerine eklemişlerdir, bir nevi fotoğraftaki manüplasyon ya da fake olaylarına benziyor işte.. böyle düşününce sadece komik bir olay..
ha adam uğraşmış, şarkıyı tersten çalınca da bi anlam ifade etsin diye kasmışsa -ki çok zor bu- o da ayrı bişey.
her iki koşulda da, bu konu baştan aşşa gereksiz bi konu. şarkı zaten güzel. led zeppelin de rock tarihinde önemli yeri olan bir grup. bunların hepsi de ya satanizme takmış olanlar, ya rock - heavy metali karalamaya çalışanlar, ya da asparagas haberciler tarafından yapılmış şeyler. yani gülüp geçilmekten başka bişey yapmaya gerek yok. çıkıp böyle bi adama zaten led zeppelin'i savunmanın anlamı da yok, adam zaten anlamaz..
dediğim gibi ben sadece bütün bunlara rağmen ilginç olduğu için açmıştım konuyu. neyse bi daha da açmicam böyle geyik konu.
saygılar