Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

stairway to heaven'ı tersten çalarsanız ne olur?

  • Doçent • 5 Ağustos 2005 02:44 • #480442
    sadece 3üncü ve 4üncü verse de diyil bütün şarkıda var hoş satanist olup olmamalırı beni bağlamaz led zeppelin led zeppelindir.. bütün şarkıyı .wav a çevirip sound recordırda reverseleyip bi de googledan full ters liriklerini bulup dinlerseniz görürsünüz..hoş inana tabii.. şansa da olmuş olabilir rastlantı filan ama zor gibi görünüyor
Bu konunun tüm mesajları