Ulan onlar Tarkan düşmanı siz de Türksever başka sevmez insanlarsınız. Onları desteklemiyorum ama bu yazdıklarınız da adam akıllı şeyler değil yani sırf Türk diye yaptığı müziği benimseyip bağrımıza basmak sırf pop yapıyor diye bir anda saldırmak kadar saçma bence...