Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Tarkan Yeni Albüm "Love Speak"

  • thriller • 2 Ağustos 2005 23:53 • #480249
    Tarkanın yeni ingilizce albümü bitti gibi.İlk şarkı Love speak radyolara verildi...Her ne kadar stüdyodan çalıntı densede bir pazarlama politikası olduğunu kesin.

    Çıkış şarkısın bu olmadığını düşünüyorum.Asıl şarkı mutlaka albümle birlikte çıakcaktır.İnşallah başarılı olur ve bir TÜRK şarkıcıda dünyada adından söz ettirir...
  • Infusion • 2 Ağustos 2005 23:57 • #480251
    Tarkan Yeni Albüm

    Dünya Türklere bu kadar soğukkanlı bakarken biraz zor..
  • ScarFace • 3 Ağustos 2005 16:57 • #480293
    Tarkan Yeni Albüm

    ben o heriften nefret ediyorum.ahanda buraya nefretimi kusuyorum böğğğğğküüğğğğğffff.Defolsun gitsin abd de yaşasın o. bok var ya orada.
  • defol_yankee • 7 Ağustos 2005 16:59 • #480635
    Tarkan Yeni Albüm

    böööö ne tarkanmı nasıl bi varlık bu yaa
  • conurfeith • 7 Ağustos 2005 17:35 • #480641
    Tarkan Yeni Albüm

    AHAH NE politikası bea bütün albumu elimde 1 hafta önce çektim netten eMule kullanmayı bilenlere torrentini atarım pm atsınlar almak isteyen... De bok gibi album yani salak salak şarkılar var rimi rimi reye benziyor hepsi dinlemeyin derim
  • HayalPerest • 7 Ağustos 2005 20:11 • #480672
    Tarkan Yeni Albüm

    iki kelimeyi bir araya getirmekte zorlanan gençliğimin çıkıp da iyi kötü birşeylere emek verenlere saldırma cürretini kendinde görmesini hep söyledğim gibi hayretle izlemekteyim...
  • çok yumuşak • 7 Ağustos 2005 21:47 • #480690
    Tarkan Yeni Albüm

    lan oğlum bi susun bi susun bi susun bi susun ya yeter hay tarkan gibi başınıza taş düşsün ben metalde rockta sanat müziğide türküde dinliyorum ama neden siz metal-rock dışında herşeye saldırıyorsunuz lan hanginiz hayatında tarkan şarkısını ağzına almadı beah almadım diyen kim var çıksın desin ..adam türk bi kere çıksın bişeler yapsın yahu ..türk düşmanı değilki tarkan müslüman çocuğu yahu..topmuş mopmuş banane yahu artık türk olan herkesi sevelim ..destekleyelim...
  • dexter_holland • 7 Ağustos 2005 21:54 • #480691
    Tarkan Yeni Albüm

    Tarkan iyi yaaa... Yorumu çok iyi, sesi çok güzel. Tipi tam bir star. Adam metal yapmıyor diye kötü mü oluyor?
  • çok yumuşak • 7 Ağustos 2005 22:03 • #480692
    Tarkan Yeni Albüm

    evet onlara göre hit adam kim biliyon mu kardeşim ermeni soykırımı vakfına 200000 $ bağışlayan ve herkesi bu soykırımı tanımaya çağıran gruplar adını zikretmek istemiyorum...
  • nick mason • 8 Ağustos 2005 01:41 • #480719
    Tarkan Yeni Albüm

    Ulan onlar Tarkan düşmanı siz de Türksever başka sevmez insanlarsınız. Onları desteklemiyorum ama bu yazdıklarınız da adam akıllı şeyler değil yani sırf Türk diye yaptığı müziği benimseyip bağrımıza basmak sırf pop yapıyor diye bir anda saldırmak kadar saçma bence...