Ben o şarkısını dinledim ve oldukça beğendim. Tabi beğendim derken bunu tarkanın hitap ettiği kitle, yaptığı müzik tarzı, doğunun oryantal müziğiyle batının pop müziğini harmanladığı tarzı çerçevesinde değerlendiriyorum. bence popüler olacaktır bu şarkısıyla ve sanırım çıkış şarkısı da bu. ama tabi olayları metallicadan başka gurup tanımayan james hatfieldı ilah zanneden, soadı müzik yapıyor zanneden zihniyetle değerlendirmeye kalkınca "tarkan mı? böaaaghh" gibi tepkiler geliyor. kısacası tarkanı severim sevmem bi yana bence bu albüm tutar.