herkes tarkanı sevmek zorundamı??? adam buraya tarkan diye topic açmış bende nefret ederim dedim varmı gerisi.kim bana bi şey diyeblilir??Önce okusanıza ne yazıyo orada.TARKANDAN NEFRET EDERİM!!! dinleyenler salaktır,aptaldır dedim mi?Dinleyenlerine bişey dedim mi?Gelmiş burada ahlak bekçiliği yapıyorsunuz.Neymişte rock müzikten başka birşey olduğu için saldırı başlamış.Halt etmiş onu diyen.Burada baba rock gruplarınıda eleştirmiyormuyuz.Beğenmediğimize laf atmıyormuyuz.Konu pop olunca nedense millet fahri avukat oluyormuş.Evet garaj bitti.Senin gibiler bitirdi thriller efendi!!!.Bir yukarıdaki hayalpereste 2 çift lafım var.Benim dinlediğim grup,şarkıcı...aklına gelebilecek her türkü müzik durumlarını toplarsan senin saçının telleri yetişemez o sayıya..Evet ben rock dinlerim,metallica severim soad ın ta.....nefret ederim.Tarkana da laf sokarım söylerim.Hodri meydan aç istediğin grubun topiğini atşalım.Ayar ettiniz adamı be!!!!