şunu diyim her müziği dinlememe rağmen her zaman tarkanı 1 numara gördüm türkiyede ya fanatik değilim ama 14 sene olmuştur dinleyeli hiç rakibi çıkmadı bir ara burak kut çıktı ama o da çok uçtu battı gitti..tarkan bence bir idoldur yahu..onu dinlemek ayrıcalıktır o kadar konuşunki hepimiz bir tarkan şarkısı mırıldanmışızdır..