Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yıllar geçsede müziğinden taviz vermedi dediğiniz grup varmı?

  • dexter_holland • 4 Ağustos 2005 20:05 • #480393
    olmaz mı

    Ya şimdi müzik türünden mi bahsediyoruz yoksa müzik kalitesinden mi? Ona göre söyleyeceğim. Offspring punktan pop müziğe, rocka hatta metale bile kaydı ama elini attığı her işi çok iyi becerdi. Kalitesi hiçbir zaman düşmedi, umarım düşmez de...
Bu konunun tüm mesajları