Maiden mış. Onların albümüne para verenlerin ben. Bu kadar işte.Bütün maiden cılara bu.
Orada dur bakalım hacı. Hangi mantıkla genelleme yapıyorsun ki? Gidin meselenizi kendi aranızda halledin sağa sola sıçratmayın bokunuzu. Biriniz Slayer biriniz Maiden diyor. İkisi de kaliteli gruplar, tartışmaya ne gerek var ki. Neyi kanıtlamaya çalışıyorsunuz? Ben Maiden da severim dinlerim, albümünü de orijinal alırım, Slayerı da. Hatta Lombardo en sevdiğim davulcudur. Demek ki neymiş, bu meseleyi sağ-sol çatışmasına çevirmeye gerek yokmuş.