Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yıllar geçsede müziğinden taviz vermedi dediğiniz grup varmı?

  • NefesAL • 3 Ağustos 2005 23:45 • #480320
    mfö
  • pUnKeR • 3 Ağustos 2005 23:48 • #480321
    bende katılıyorum. rancid mtv de çıkarak beni kıl etmişsede, noFX çok istikrarlı..
  • Darth_Maul • 4 Ağustos 2005 05:09 • #480343
    SLAYER

    ne alaka bea!!
    başta thrash, sonda nu-metal yaptı. ne alaka???
    iron maiden...
  • KoSaSeRkAn • 4 Ağustos 2005 11:49 • #480353
    olmaz mı

    türkiyeden söylemek gerekirse mfö yeni türkü aklıma geliyor..grup değil de solo dersen ama kesinlikle ilhan irem derim..
  • kurbağa • 4 Ağustos 2005 14:54 • #480369
    iron maiden..
  • KoSaSeRkAn • 4 Ağustos 2005 15:02 • #480371
    çıtır kızlar!! yok yokkk..daha iyisini buldummmm... birkaç iyi adammm:))
  • craSSa • 4 Ağustos 2005 18:26 • #480387
    Maiden mış. Onların albümüne para verenlerin ben. Bu kadar işte.Bütün maiden cılara bu.


    Orada dur bakalım hacı. Hangi mantıkla genelleme yapıyorsun ki? Gidin meselenizi kendi aranızda halledin sağa sola sıçratmayın bokunuzu. Biriniz Slayer biriniz Maiden diyor. İkisi de kaliteli gruplar, tartışmaya ne gerek var ki. Neyi kanıtlamaya çalışıyorsunuz? Ben Maiden da severim dinlerim, albümünü de orijinal alırım, Slayerı da. Hatta Lombardo en sevdiğim davulcudur. Demek ki neymiş, bu meseleyi sağ-sol çatışmasına çevirmeye gerek yokmuş.
  • zennon • 4 Ağustos 2005 19:49 • #480391
    NIRVANA NIRVANA NIRVANA


    garip bi biçimde diger tüm gruplar bi süre sonra sıkıyo,,ama nirvana baska..
  • dexter_holland • 4 Ağustos 2005 20:05 • #480393
    olmaz mı

    Ya şimdi müzik türünden mi bahsediyoruz yoksa müzik kalitesinden mi? Ona göre söyleyeceğim. Offspring punktan pop müziğe, rocka hatta metale bile kaydı ama elini attığı her işi çok iyi becerdi. Kalitesi hiçbir zaman düşmedi, umarım düşmez de...
  • -Hatebreeder- • 5 Ağustos 2005 00:44 • #480425
    olmaz mı

    Death
    hatta aştıkça aşıyodu.. ta ki...