-
olmaz mı
yuh yani offspringin mi kalitesi düsmedi saçmalama , splinter ve smash veya self-titled albümlerini kiyaslama bile . offspring fanisin falan da bu kadar da yavsama
-
olmaz mı
distillerscım, punk olmamaları kaliteli olamamaları anlamına gelmez. Americana çooook kaliteli bir albüm bence kim ne derse desin. Sırf single seçimleri yüzünden bu kadar küçümsemeyin. Offspring hiçbir zaman kalitesini düşürmedi.
-
olmaz mı
punk degiller diye kaliteli degiller mi dedik simdi , americanaya lafim yok zaten splinterda kalitelerini düsürmediklerini söylersen ayip olur
-
olmaz mı
Splinter iyiydi, tek sorunu çok kısa olmasıydı. When You're in Prisonla Neocon zaten şarkı değiller. Da Hui eğlencesine birşey. O yüzden albüm kısalıyor. Yine de Splinter güzel albüm. Sadece farklı şeyler denediler.
-
olmaz mı
splinteri uyurken dinliyorum ben o kadar sikici ki... ( ha sesini biraz kisiyorum yoksa kulagimi... )
-
Slayer yok ne alaka ben niye buraya slayer yazdım ki. Dinlemem bile...hmm kim var bilmiyorum çünkü dinlediklerimin hepsi rahmetli oldu.
-
olmaz mı
never gonna find me de mi? the noose da mı? neyse özel mesaj at bari. böyle olmuyor.
-
slayer yok. dünyanin en iyi ve en çok taklit edilen grubu olabilir ama onlar bile kendi (orjinal) tarzlarindan taviz verebiliyor. bunu bir god hates us all ,bir de reign in blood i dinleyerek rahatlikla anliyabilirsin. tabi bunda yas faktörüde var.
-
slayer yok. dünyanin en iyi ve en çok taklit edilen grubu olabilir ama onlar bile kendi (orjinal) tarzlarindan taviz verebiliyor. bunu bir god hates us all ,bir de reign in blood i dinleyerek rahatlikla anliyabilirsin. tabi bunda yas faktörüde var.
-
bence PLACEBO .........