Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yıllar geçsede müziğinden taviz vermedi dediğiniz grup varmı?

  • the_distillers • 5 Ağustos 2005 01:37 • #480436
    olmaz mı

    yuh yani offspringin mi kalitesi düsmedi saçmalama , splinter ve smash veya self-titled albümlerini kiyaslama bile . offspring fanisin falan da bu kadar da yavsama
  • dexter_holland • 5 Ağustos 2005 12:02 • #480448
    olmaz mı

    distillerscım, punk olmamaları kaliteli olamamaları anlamına gelmez. Americana çooook kaliteli bir albüm bence kim ne derse desin. Sırf single seçimleri yüzünden bu kadar küçümsemeyin. Offspring hiçbir zaman kalitesini düşürmedi.
  • the_distillers • 5 Ağustos 2005 12:37 • #480451
    olmaz mı

    punk degiller diye kaliteli degiller mi dedik simdi , americanaya lafim yok zaten splinterda kalitelerini düsürmediklerini söylersen ayip olur
  • dexter_holland • 5 Ağustos 2005 12:51 • #480452
    olmaz mı

    Splinter iyiydi, tek sorunu çok kısa olmasıydı. When You're in Prisonla Neocon zaten şarkı değiller. Da Hui eğlencesine birşey. O yüzden albüm kısalıyor. Yine de Splinter güzel albüm. Sadece farklı şeyler denediler.
  • the_distillers • 5 Ağustos 2005 22:56 • #480481
    olmaz mı

    splinteri uyurken dinliyorum ben o kadar sikici ki... ( ha sesini biraz kisiyorum yoksa kulagimi... )
  • peaceJJ • 5 Ağustos 2005 22:58 • #480482
    Slayer yok ne alaka ben niye buraya slayer yazdım ki. Dinlemem bile...hmm kim var bilmiyorum çünkü dinlediklerimin hepsi rahmetli oldu.
  • dexter_holland • 5 Ağustos 2005 23:28 • #480484
    olmaz mı

    never gonna find me de mi? the noose da mı? neyse özel mesaj at bari. böyle olmuyor.
  • tom696 • 5 Ağustos 2005 23:53 • #480486
    slayer yok. dünyanin en iyi ve en çok taklit edilen grubu olabilir ama onlar bile kendi (orjinal) tarzlarindan taviz verebiliyor. bunu bir god hates us all ,bir de reign in blood i dinleyerek rahatlikla anliyabilirsin. tabi bunda yas faktörüde var.
  • tom696 • 5 Ağustos 2005 23:53 • #480487
    slayer yok. dünyanin en iyi ve en çok taklit edilen grubu olabilir ama onlar bile kendi (orjinal) tarzlarindan taviz verebiliyor. bunu bir god hates us all ,bir de reign in blood i dinleyerek rahatlikla anliyabilirsin. tabi bunda yas faktörüde var.
  • çok yumuşak • 5 Ağustos 2005 23:58 • #480489
    bence PLACEBO .........