Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yıllar geçsede müziğinden taviz vermedi dediğiniz grup varmı?

  • dexter_holland • 5 Ağustos 2005 12:51 • #480452
    olmaz mı

    Splinter iyiydi, tek sorunu çok kısa olmasıydı. When You're in Prisonla Neocon zaten şarkı değiller. Da Hui eğlencesine birşey. O yüzden albüm kısalıyor. Yine de Splinter güzel albüm. Sadece farklı şeyler denediler.
Bu konunun tüm mesajları