Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yıllar geçsede müziğinden taviz vermedi dediğiniz grup varmı?

  • dexter_holland • 6 Ağustos 2005 12:55 • #480514
    Bir düşünün önce, tarzından taviz vermeyen grup değil müziğinden taviz vermeyen diyor. Yok pop müziğe kaymış yok trash metale kaymış, bunlar sorun değil ki... Önemli olan kaliteyi sürdürebilmek.
  • kurbağa • 6 Ağustos 2005 13:00 • #480515
    guns n roses demeyi çok isterdim ama oda "the spaghetti incident" de s*çtı....
  • La Rocque • 6 Ağustos 2005 17:47 • #480530
    başta thrash, sonda nu-metal yaptı.


    ne alaka??
  • La Rocque • 6 Ağustos 2005 17:55 • #480531
    bi yapıtı bi öncekinden daha iyi olan nadir gruplardan biri olan DEATH derim elbette

    Testament de hiç taviz vermedi,zamanınıda metallicaya benzemeye çalışmakla çok suçlandılar ama sonradan kimin ne olduğu ortaya çıktı..
  • iced earth • 6 Ağustos 2005 18:05 • #480532
    --duman-- ve --iced earth-- kesinlikle yıllar sonra bile dinleyeceğim iki grup! geri kalanlarıysa sadece hatırlarım büyük ihtimalle...
  • agunayist • 7 Ağustos 2005 00:42 • #480572
    iron maiden kesinlikle kalitesini düşürmedi ama arttırmadıda. slayerında eski tadı yok bence. death herzaman sağlam müzik yaptı. hani bu gruplar kadar eski değiller ama opeth ve dark tranquillity isimlerini vermeden edemiycem.
  • human remains • 7 Ağustos 2005 13:37 • #480609
    her albümde aynı tarz çalınmaz, bunu eski tarzını değiştirdi olarak almayın. kişinin kıyafet değiştirmesi diyelim. ama bir de estetik olmak var, işte bu tarz değişikliği: metallica, üzülerek megadeth ve sepultura vs.

    lütfen tarz meselesine henüz üç albüm çıkarmış köksüz grupları dahil etmeyin.

    iron maiden
    manowar
    scorpions
    slayer (benim masum katilim)
    wasp
    testament
    over kill
    iced earth
    judas priest
    obituary
    kreator
    white snake
  • nick mason • 7 Ağustos 2005 14:54 • #480613
    Tabi ki Pink Floyd...

    Yaklaşık 25 yıllık aktif müzik hayatlarında gelişim dışında bir değişim göstermeden müthiş albümler çıkardılar ve aktif müzik hayatları sona erdikten yaklaşık 15 yıl sonra çıktıkları bir konserde (Live 8) ne kadar kaliteli ve değişmez bir müzik yaptıklarını değişmemiş bir şekilde milyonlara gösterdiler daha ne söylenebilir ki...