Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yıllar geçsede müziğinden taviz vermedi dediğiniz grup varmı?

  • agunayist • 7 Ağustos 2005 00:42 • #480572
    iron maiden kesinlikle kalitesini düşürmedi ama arttırmadıda. slayerında eski tadı yok bence. death herzaman sağlam müzik yaptı. hani bu gruplar kadar eski değiller ama opeth ve dark tranquillity isimlerini vermeden edemiycem.
Bu konunun tüm mesajları