Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yıllar geçsede müziğinden taviz vermedi dediğiniz grup varmı?

  • the_distillers • 5 Ağustos 2005 01:37 • #480436
    olmaz mı

    yuh yani offspringin mi kalitesi düsmedi saçmalama , splinter ve smash veya self-titled albümlerini kiyaslama bile . offspring fanisin falan da bu kadar da yavsama
Bu konunun tüm mesajları