Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yıllar geçsede müziğinden taviz vermedi dediğiniz grup varmı?

  • dexter_holland • 5 Ağustos 2005 12:02 • #480448
    olmaz mı

    distillerscım, punk olmamaları kaliteli olamamaları anlamına gelmez. Americana çooook kaliteli bir albüm bence kim ne derse desin. Sırf single seçimleri yüzünden bu kadar küçümsemeyin. Offspring hiçbir zaman kalitesini düşürmedi.
Bu konunun tüm mesajları